arrow_drop_up arrow_drop_down

SEO uitbesteden?

Word online (bere)sterk in jouw markt!

Hoe dan? 

"We weten niet wat we moeten doen voor SEO, maar we moeten iets doen."


Herkenbaar? Wanneer je gaat beginnen met SEO optimaliseer je jouw website volgens de richtlijnen van Google. Deze  bezoekers zijn namelijk het krachtigst en meest constant. Dagelijks worden 3,5 miljard zoekopdrachten uitgevoerd. En dat aantal wordt met de dag alleen maar groter. Je kiest dus voor een langetermijnstrategie.


Wanneer je beter vindbaar wordt, met zoekmachine optimalisatie (SEO), scoor je in de zoekmachines meer online bekendheid en trek je de juiste bezoekers naar je website. Soms kan het resultaat even op zich laten wachten, maar je krijgt er heel veel voor terug. Namelijk meer relevante bezoekers én dus meer conversies.


Wat zijn de 3 belangrijke pijlers voor Google?

1. Content

Deze vorm van 'on-page' optimalisatie betreft alle zichtbare content voor de bezoekers van een webpagina. Hierbij staat niet alleen het product, maar het probleem of de behoefte van de klant volledig centraal.

2. Links

Linkbuilding is een van de bekendste vormen van 'off-page SEO' en vandaag de dag nog altijd belangrijk in de ogen van Google. Het betreft de acties die je buiten je website doet om de populariteit te verhogen.

3. Google Rankbrain

Een zelf-lerend algoritme op basis van machine-learning. Google kijkt niet meer naar het aantal woorden maar naar de betekenis van woorden. En is in staat om het beste resultaat naar boven te halen op basis van de zoekintentie en het gedrag van je bezoeker.

Wat kun je verwachten?

SEO strategie

Een 'Google-proof' & business-specifieke SEO strategie om anno 2020 te (blijven) domineren.

SEO structuur

Is je website duidelijk voor je bezoekers? Is deze ook duidelijk voor Google?

Technische SEO

Zonder een gezonde basis is het lastig vindbaar te zijn voor zoekmachines.

Mobile first

Merendeel van je bezoekers komt vanuit mobiel. Ben jij hierop ingericht?

Local SEO

Google toont steeds meer plaatselijk georiënteerde zoekresultaten.

Linkbuilding

Kwalitatieve & relevante externe links die bijdragen aan de autoriteit van je website.

Content strategie

Content is van wezenlijk belang voor Google. Maar lever jij ook waarde aan je bezoeker?

Keywordonderzoek

Kom erachter waar je doelgroep zoekt, speel hier op in, en genereer meer conversies.

Wacht niet op de wake-upcall! Start vandaag nog met zoekmachine optimalisatie!

Martijn is echt gedreven om je bedrijf een hogere vindbaarheid te bezorgen. Hij heeft ons ook goed geadviseerd met het bouwen van een nieuwe website om alles optimaal te maken en op elkaar aan te laten sluiten. Aanrader!
John Bankers - Bankers Bedrijfswagens

Wat heeft Beresterk jou te bieden?

  • Een uitgebreid intakegesprek waarin we een concreet plan van aanpak uiteenzetten.
  • Volledig in kaart brengen van website data zodat we precies weten wat zich afspeelt.
  • Ik onderzoek je website en spoor problemen en kansen op
  • Complete SEO strategie om je website 'Google-proof' te maken.
  • Maandelijkse rapportage en feedback om de strategie aan te scherpen.
  • Zoekwoordenonderzoek om te achterhalen waar je doelgroep precies naar opzoek is.
  • Volledig optimaliseren van je website.
  • Heldere en objectieve communicatie.
  • Meer vrijheid voor jou als ondernemer ;-)

Waarom werken met Beresterk

Ze zeggen dat je een lange adem moet hebben om succes te behalen met zoekmachine optimalisatie (SEO). Juist voor de kleine zelfstandigen is Google één van de grootste zegeningen van deze tijd. Zoekmachine optimalisatie vormt dan de basis van een marketing strategie.


Mijn strategie ligt namelijk volledig in lijn met de filosofie van Google en dat betekent dat je niet voor nare verassingen komt te staan. 


Bij Beresterk geloof ik dat iedereen die werkzaam is in een niche snel succes behaalt. Mensen hebben specifieke vraagstukken en zoeken dus naar specifieke oplossingen in Google.


Hoe directer jij aansluit op die vraag, des te sneller men je vindt en des te makkelijker ze overgaan tot een aankoop.

"Falen in de voorbereiding, is voorbereiden op falen"

Hey, Cookie erbij?