Waarom een website check?
Het hebben van een website is vandaag de dag een standaard voor elke ondernemer. Dat is natuurlijk leuk en aardig, maar sinds wanneer is het hebben van een website ook een internetstrategie?
Vaak staren wij ons blind dat, wanneer we een website hebben, deze vanzelf zijn werk doet op het internet. Echter, is je website meer dan slechts een statisch visitekaartje. Het is geen doel maar een middel, een marketingmachine!
Weet jij hoe je ervoor staat op het internet? Wellicht herken je het volgende:
- Ik heb een website, maar geen idee hoe deze presteert (bijv. Google resultaten);
- Ik heb hoge kosten, maar geen idee waaraan;
- Ik wil graag geld verdienen met mijn website, ik weet alleen niet hoe;
- Ik heb een website, alleen geen duidelijke marketingstrategie;
- De maandelijkse rapportages zijn afgezaagd en standaard;
- Ik heb vrijwel geen inzicht in de opbrengsten van mijn marketingactiviteiten;
- Ik denk dat mijn website alleen voorzien hoeft te worden van een 'likje verf' op z'n tijd.